شنولند رسانه ای از بهترین خوانندگان پاپ ایران

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شنولند رسانه ای از بهترین خوانندگان پاپ ایران

فضای موسیقی ایران، معمولا دچار تلاطم های بسیاری میشود. روزی با تحسین بسیاری از علاقه مندان همراه است و روزی دیگر بیشترین انتقادات نصیب افراد مشغول در این حوزه میشود. یک روز همه از تاثیر مثبت هنر و موسیقی در روحیات نسل جوان میگویند و روزی دیگر سعی در مقابله با همان سلایق دارند. طبیعی است که افراد مختلف سلیقه و نظرات مختلفی هم داشته باشند، اما آیا بطور کل، اوضاع موسیقی ایران را باید مخالف فرهنگ و شان ایرانی و اسلامی دانست ؟ آیا مارکت موسیقی ایران، خالی از هنرمندان مستعد و آینده دار است ؟ آیا دیگر برای افراد مشتاق سبک موسیقی فاخر ایرانی، گزینه هایی برای دوست داشتن پیدا نمیشود ؟ و بسیاری از سوالات دیگر که میتواند درجای خود بررسی شود.

ما در رسانه موسیقی شنولند سعی کرده ایم با بررسی هنرمندان مختلفی که بدون توجه به موضوعات حاشیه ای، در فضایی آرام مشغول به فعالیت هنری خود هستند و آینده ای حتی روشن تر از وضعیت امروز خود دارند را جمع کرده و به مخاطبانمان معرفی کنیم. هنرمندانی که توانسته اند اثر مثبتی از خود در بین علاقه مندانشان گذاشته و از نظر مخاطبانشان جزو بهترین های مارکت موسیقی ایران هستند. همچنین توجه به دوری از حواشی و ثبات در فعالیت های هنری یکی دیگر از شاخص های انتخابی ما بوده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده ای با سبک ایرانی

بسیاری از منتقدان موسیقی، ایجاد فاصله بین جوانان و سبک اصیل آواز ایرانی را دلایل افت فرهنگی جامعه میدانند. درصورتی که میتوان این مورد را به عنوان بخشی از تغییر سلیقه جامعه دانست. اما همچنان هم خوانندگان بسیاری هستند که با احترام به سبک اصیل موسیقی ایرانی و وام گرفتن از تکنیک های آوازی، سعی در تلفیق آواز سنتی و موسیقی پاپ داشته اند و اتفاقاً در این راه توانستند موفق باشد.

دانلود آهنگ های رضا بهرام و شنیدن آنها به شما اثبات میکند که همچنان هم خوانندگان بسیار خوبی هستند که میتوان آنها را دوست داشت و کارهایشان را شنید و از آنها لذت برد. آنهایی که بدون توجه به هرگونه حاشیه ای، تنها مسیر خود را طی میکنند و در این راه تلاش دارند تا نظرات مخاطبانشان را با اجرای بدون نقص، تامین کنند.

آرون افشار، دوست داشتنی و آینده دار

وحید افشار با نام هنری آرون افشار یکی از خوانندگان بسیار خوبی است که در عین جوانی توانسته جامعه مخاطبان بسیار بزرگی را برای خود فراهم سازد. در رابطه او میتوان گفت همکاری با یک تیم بسیار قوی، انتخاب های عالی و اجرای زیبای قطعات باعث شده است که به یکی از هنرمندانی تبدیل شود که طرفدارانش برای انتشار کارهای جدید او لحظه شماری میکنند و همیشه پیگیر اخبار او هستند.

در بیوگرافی ارون افشار نوشته شده که او متولد 1377 میباشد و تازه در 22 سالگی سن خود بسر میبرد. موفقیت هایی که او تا این لحظه بدست آورده، درصورتی که از راهنمایی های افراد مناسبی استفاده کند، میتواند ابتدای یک مسیر تا رسیدن به قله محبوبیت باشد.

هنرمندان بسیاری در این سالها، بسرعت توانسته اند به محبوبیت چشمگیری دست یابند، اما با اشتباهات فردی، به حاشیه رفتن یا اتخاذ تصمیمات نادرست، مورد غضب طرفدارانشان قرار گرفته اند و رفته رفته، علاقه ای که روزی در اوج احساسات طرفداران و خواننده مورد علاقه شان وجود داشت، تبدیل به یک نفرت یا بی تفاوتی شد.

اما همچنان آرون افشار جزو نفرات آینده دار موسیقی پاپ ایران است. او انتخاب های خوبی دارد، با یک تیم فوق العاده همکاری میکند و توانسته تا حد مناسبی از حاشیه پرهیز کند.

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد

وقتی لیستی از افراد آینده دار موسیقی ایران تهیه میشود، بسیار سخت است که نگاهی به حمید هیراد و فعالیت های او نداشت.

او که یکی از خوانندگان بسیار خوب سبک پاپ-سنتی ما است، توانسته به خوبی با شناخت مناسب سلایق نسل جوان، با ترکیب شعرهای دیگر شعرا با شعرهای خود و استفاده از موزیک های بسیار زیبا و دلنشین درکنار یک اجرای تمیز از کار خود، موفقیت چشمگیری در مارکت موسیقی ایران داشته باشد.

حمید متولد 1370 بوده و تازه در ابتدای دهه سی سالگی خود بسر میبرد. او که تا همینجای کار طرفداران پروپا قرصی برای خود دست و پا کرده، آینده ای روشن در مارکت موسیقی ایران خواهد داشت.

یکی از نکات مثبت او، در نحوه بیان نظراتش و آرامش مثال زدنی او در انجام مصاحبه ها یا برقراری ارتباط با دیگران است.

آرامشی که بر روی مخاطبانش تاثیر گذاشته و توجه آنها را به سمت حرفایش میبرد.

دانلود تمام آهنگ های حمید هیراد و شنیدن آنها به شما نشان خواهد داد که اجرای بدون اشکال او، چگونه یک حس خوب را به مخاطبان القا میکند. آهنگ هایی که عموما با نگاه عاشقانه اجرا شده است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 2515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی